Tuesday, 20 March 2012

My Lovely Mak Ayah


ni la mak ayah sy...muka mak sy sama x ngan sy???? lau jupe kwn2 mak, mesti dorang ckp... ni cikgu Hafsah time muda2 dlu ni...hahaha...ok da start melalut...

ok ni detail sal ayah:
# Azhar b Mohamed
# berkhidmat sbg pendidik anak bangsa(cikgu la tu-ajor math)
# ayah yg sporting sgt2... 
sy lg rapat ngan ayah dr mak...apa2 benda mesti tanya ayah dulu berbanding mak..sbb biasa p kedai ngan ayah..hehehe.. pendapat ayah lg cepat diterima sbb mak sgt cerewet..hehehe...


mak pulak:
#Hafsah bt Yakub
# Ruang lingkup (yeke ak eja ni????) keje sama je mcm ayah..paham2 je la ye..cuma mak ajar ank2 baru nk kenal a,b,c and 1,2,3... ayah plak ngajar bdk2 da nk exam UPSR..
# seorang yg tegas...tgk mak ngajar adik pun da blh taw macam mana dia mengajar di sekolah...konpem ramai yg kecut perut...tp mak ckp xley la garang2 ngajo bdk2 baru nk sekolah tu sbb nati dorang x datang sekolah plak sbb kena marah...hahaha tegas yg berpada-pada la...

sy syg mak ayah sy...jom sama2 kita baca doa utk ibu bapa 


ni ada gmbr family ckt...

 ~ lokasi : Muzium Padi kt Kedah.. sape yg x pegi blh la pegi...kot2 ad yg x penah tgk padi,beras... tp yg penting kt sana ada banyak tunjuk peralatan macam mana nak proses padi la... nama lagi 'negeri jelapang padi' kan..mesti la kena ada benda mcm ni..baru sesuai dgn nama...



~ni plak gmbr terbaru...baru ke??? agak baru la...gambar ni masa bercuti di Cameron Highland... x cukup ahli  n ada tambahan tu..mesti pelik kan..hehehe... x cukup ahli tu sbb abg long xde lam gambar...ada tambahan sbb ada sepupu...yg plg kecik skali tu spupu la...dia rapat ngan adik yg bongsu sbb beza umur 1 tahun je...


detail sal adik beradik nanti dulu ye...hehehe

No comments:

Post a comment